idaandsandraslife

Alla inlägg under maj 2012

Av ida roseus - 29 maj 2012 15:57

hej hej nu har jag precis kommit hem från skolan eller kanske en liten stund sen..


har rätt tråkigt nu och har typ inget att göra..!

jag ska inte göra ngt specielt idag eller ikväll inte vad jag har bestämt iallafall

asså jag undrar också en grej hur f*n kan det ha varit så fint väder nu i mer än en vecka

och sen nu bara liksom vara helt regningt och äkligt väder HATAR DET.!!!!!

men ja vi kan ju inte göra någonting åt det....

men ja har typ ingt mer att säga nu men ni får ha det så bra WOOOOOPPPPAAAAA....  


Av ida roseus - 28 maj 2012 15:34

hej hej ! då är det snart fotbollsträning.. har inte gjort så mycket annat idag 

förutom varit i skolan och typ suttit vid datan

men asså fan att marcelo och Lars åkte ut från big brother igår 

Hanna kunde typ åkt ut istället men jaja.. 

men nu sitter jag här och har rätt tråkigt 

ni kanske vill underhålla mig? haha



men ja asså ni måste  kanske ställa lite fler

frågor till frågsestunden!!!!!


det var ju faktiskt ni som ville ha frågestund..



asså ursäkta mi om ni inte fattar men ni får gärna rösta på ANNICA i big brother på söndag det är ju final då......... 


ni får ha det bäst WOOPPPPPAAAAAAAAAAAA


/ SANDRA <3  

Av ida roseus - 27 maj 2012 13:10

hej bloggen !

igår var jag först på fotbollsmatch hann inte spela hela matchen för att jag skulle på dop..

vi vann med 5-1 yippie:)

när jag skulle sticka hem från matchen var jag rätt stressad hade typ bara en halv timme på mig :o

men sen när jag hade fixat mig stack man till kyrkan

sen efter det stack man hem till hon som döptes och typ fika och tårta och massa gotti gotti grejor.

vi var där till typ halv 7 sen stack jag och min syster hem och åt sen stack jag dit igen och typ var med min kompis :)

vi tittade melodifestivalen LOREEN VANN :)

SWEDEN ARE BEST.....

men nu ska jag äta lunch och sen ta det chill puss hej


/ sandra   

Av ida roseus - 25 maj 2012 14:39

Förlåt för att vi inte har gjort inlägg på länge men vi har nt typ haft tid..! men vi ska bli bättre på det..

idag har jag bara varit i skolan fett chill och bästa fredagen EVER..:)))

på idrotten så skulle typ dem vattna gräsplanen med typ stora vattensprutare som man vattnar gräset med

så skulle vi först springa 3 km.. jag kom först av tjejorna.

sen efter det så skulle dem vattna fotbollsplanen så vi typ blev helt nersprutade av dem och det

var typ FETT NICE.. fast vi typ hoppade in i vattnet och sådant..

MEN ASSÅ DET VAR SÅÅÅ JJÄÄVVLLAA KUL..:))

sen när vi skulle gå in och byta om så hade man glömt nya underkläder..

så man fick typ ta dem våta underkläderna och det var inte jätte skönt..

MEN IDROTTEN VAR TYP BBÄÄSSTT I DAG <3

hoppas vi kan göra om det det måste vi verkligen få..


MEN PUSS PUSS.. <3


/ sandra

jag vet att man typ inte ser någontinmg på bilden men jaja !! :)

Av ida roseus - 21 maj 2012 21:48

Hej nu sitter jag här i soffan och väntar på att big brother ska börja..Gjorde tyvärr inga inlägg igår men hade typ inte tid.. GLÖM FORTFARANDE INTE FRÅGESTUNDEN VI SKA HA !! /Sandra

Av ida roseus - 20 maj 2012 19:30

Har varit på hydro och handlat glass med Sandra  :-D

Kommer bilder ! <333 ;)

sen stack man hem till sandra och bytade om till bikini och typ solade lite sen efter det tricksade vi lite fotboll ! ;))

sen stack man hem och åt sen lyssnade man på musik och solade <33

kommer lite Bilder (BLANDAT)

Kl: 21:00 börjar Big Brother ska se på det såklart!

men ni får ha det bäst puss / Idaaa <33   

                        

Av ida roseus - 19 maj 2012 17:09

ja då har man precis spelat cup..

vi kom till kvartsfinal och förlorade den matchen mot kvarnby..

dem är typ as grymma men annars gick det jätte bra idag

BRA SPELAT ALLA I VEBERÖDS AIF 01/02

inte bilder från idag men det är iallafall lite på laget och mig..:)    

Av ida roseus - 19 maj 2012 15:57

Kommer lite bilder på bara mig denna gången, och världens snyggaste Justin Bieber så klart!! ;)) <33

           

Presentation


hej vi heter sandra och ida och är båda elva år gammla vi spelar också fotboll i samma lag och det laget vi spelar i heter veberöds AIF vi hoppas att ni gillar vår blogg och vill läsa den ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards