idaandsandraslife

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av ida roseus - 10 juni 2012 20:36

jag lovade ju er bilder så här kommer dem        

denna sista bilden är på min  gamla katt Nemo


/ sandra <3  

Av ida roseus - 10 juni 2012 18:49

Ska äta lite ben & jerry glass nu och kanske lite pringles, ja jag vet jag är onyttig men det får man va ibland !!! :=) ;) 

Av ida roseus - 10 juni 2012 17:08

Då har man precis varit på dop .. Det var väll ganska kul..Sen åt man först smörgåstårta sen en fyrvåningstårta.. FETT GOTTMen nu har man precis kommit hem och sitter vid mobilen lite och bloggar..........och som jag sa att det kommer bilder lite senare än eftermiddag men det kommer iallafall Ska försöka skynda mig lite men vi ska typSnart ut och gå så det är inte lönt att jag sätter på datanTyp.....Men asså jag lovar att det kommer komma bilder ikväll..Och som ni kanske tycker att vi skriver mycket om att vi ska bättre på att göra iinläggAsså vi vet att vi skriver det mycket men nu lovar vi faktisktAtt vi ska bli jätte mycket bättre på lägga in inlägg Och att vi ska lägga in bilder oftare för jag tycker Faktisk att det är roligare när man typ läser bloggarAtt se liksom bilder och sånt.. Det är Iallafall mycket roligare att läsa bloggar när vi lägger in bilder..Fast det vi såklart ska bli bättre på är ju såklart attGöra massa inlägg..!!!Men ibland har man ju liksom inte tid för blogga är ju riktigt kulMen liksom skolan och fotbollen har tagit väldigt mkt tid och fotbollen Är ju liksom mitt liv typ.. Och skolan är ju typ skit viktig!!!! Men ja nu har ni fått höra vrf iallafall jag inte har haft så mycket tid att blogga.. På sommaren kommer jag nog blogga jätte mktHa det bäst LOVE U / Sandra <333

Av ida roseus - 10 juni 2012 12:43

Tjabba bloggen !



Har varit på Burlöv Center idag med mormor, morfar och syster och handlat lite.

sen kom man hem åt lite pringles (stavning) sen åt man mat och nu sitter man här och lyssnar på musik och bloggar lite min favorit låt är WHISTLE den är så sjukt bra !!! :)


ha det bra /// idaaa<3  

Av ida roseus - 10 juni 2012 10:53

Hej jag mobilbloggar nu så kan tyvärr inte lägga någon bild nu..Men bilder kommer i eftermiddag efter dopet..Jag blir så arg för att jag inte kan lägga in bilder från mobilen.. Men ha det bäst / Sandra .. <33 WOPPPAAAAA

Av ida roseus - 10 juni 2012 10:48

Hej förlåt för jag inte har gjort inlägg på länge Men ska bli bättre på det... Idag ska jag iallafall på dop Charlie ska döpas.. Vi ska vara i kyrkan klockan 1 idag. Sen efter vi har varit i kyrkan ska vi hem till dem och fika..Sen efter det ska jag nog ta och blogga lite........WOOPPPPPAAAAA // Sandra <3

Av ida roseus - 10 juni 2012 10:31

                       

Presentation


hej vi heter sandra och ida och är båda elva år gammla vi spelar också fotboll i samma lag och det laget vi spelar i heter veberöds AIF vi hoppas att ni gillar vår blogg och vill läsa den ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards