idaandsandraslife

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av ida roseus - 11 juni 2012 20:07

Idag var det skola när man kom hem från skolan tittade jag lite på tv sen stack man och hämtade min brors moppe för den var på lagning sen efter det stack man till entre sen till nova och handlade lite och åt på makedonkan sen stack man hem och nu sitter man här och  smsar med sandra och gabby ! snart är det fotboll Sverige-Ukraina HEJA SVERIGE !!!!!!     Kommer lite Bilder nu Gammla och Nya !

 

               





/ idaaa!<33  

Av ida roseus - 11 juni 2012 17:11

  träning nu då.. bjuder på bilden <3 / sandra

Av ida roseus - 11 juni 2012 15:47

skolan idag har typ varit helt awesome men fett NAJS....

vi skulle ha matte och vi satt typ bara och snackade.. vi snackade om "kakkalaset" som

vi ska ha på onsdag is skolan fett nice... sen gjorde vi 3-4 uppgifter sen palla vi inte mer så vår 

lärare sa att vi kunde snacka lite. sen efter matten gick vi ut sen skulle vi ha engelska..........

då hade vi typ gjort klart allt vi skulle göra så typ frågade min kompis Tilde vår lärare ifall vi kunde gå en runda 

och vår lärare sa "ja" så vi gick ut i dem 40 minuterna vi hade engelska..

sen alltid på måndagar efter engelskan har vi lilla aktuellt. så vi tittade på det.

sen åt vi lunch. det var någon äcklig broccolisoppa.,

ja men sen efter lunchen hade vi lite rast sen hade vi SO chill gjorde typ ingenting.

vi övade också lite till skolavslutningen....

sen efter skolan var jag men Filippa en liten stund... vi typ lyssnade på musik och var ute lite

sen stack jag hem och nu sitter jag här och tittar på Tv och bloggar lite... / sandra     

första bilden är på mig och min knäppa katt.. Bjuder på bilderan PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej vi heter sandra och ida och är båda elva år gammla vi spelar också fotboll i samma lag och det laget vi spelar i heter veberöds AIF vi hoppas att ni gillar vår blogg och vill läsa den ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards